mandag den 4. marts 2013

Finders Keepers



Så er det endnu engang ved at være Finders Keepers tid, nærmere bestemt åbner Korsgadehallen dørene op d. 6-7 april. Hjemmesiden findes her

Det er ved at være 3. gang jeg skal med som deltager, men som noget nyt har jeg i år min helt egen stand. Det har været en super fed oplevelse de foregående gange - så mon ikke også vi er så heldige i år. Udover en masse lækkert 2nd hand, er der en række dygtige designere og illustratorer som sælger ud af deres lækkerier...

Fx min dygtige veninde Katrine Westenholz - se hendes hjemmeside her

Jeg regner selv med at tage et par af mine gamle print med, meeen selvfølgelig også en masse nyt, bl.a sælger jeg disse originale papirklip i fine gamle mormorrammer.

- Så du må hellere kigge forbi :)

Ingen kommentarer: